michał sławiński

Michał Sławiński

Czwartek Social Media

Współtwórca i organizator Czwartków Social Media, współtwórca School of New Media, Social Media Innovation, Director K2. Absolwent Polityki Społecznej oraz prawie absolwent Stosowanych Nauk Społecznych na UW. Z branżą social media związany od ponad 9 lat. Pracował jako szef działu mediów społecznościowych The Digitals, obecnie Social Media Innovation Director w największej niezależnej agencji interaktywnej K2. Tworzył i rozwijał działania marketingowe w mediach społecznościowych dla takich marek jak AXA Polska, Castorama, Desperados, Dom Development, Fly.pl, Heineken, Hyundai, Intel, PARP, PKP, Raiffeisen Bank, Unilever, Warka czy WSiP. Autor bloga o seksie w reklamie (Sex in ads), regularnie prowadzonego od 209 roku oraz wielu artykułów dotyczących mediów społecznościowych. Prywatnie miłośnik dobrej książki, historii Warszawy, piwa, futsalu i jeszcze kilku rzeczy.

Prelegent przeprowadzi: