grazyna_skarzynska

Grażyna Skarżyńska

Członek Klubu Strategów SAR

Doświadczenia zawodowe zdobywała w PepsiCo Poland /Tricon w dziale operacyjnym i dziale marketingu (odpowiedzialna za marketing restauracji Pizza Hut/KFC Delivery, a następnie jako Brand Manager KFC i Pizza Hut, PR Manager PepsiCo Restaurants, Kama Foods: Senior Brand Manager marki Znakomita.   Pracowała także w dziale strategii BBDO Warszawa na stanowisku Strategic Manager, a następnie Strategic Director odpowiedzialna za strategię dla marek różnych segmentów rynku, w tym: mBank, Multibank, GE Money Bank, Telekomunikacji Polskiej, Bayer, P&G, Mars Polska, PepsiCo, Wrigley. Od 2008 współzałożyciel agencji  Albert Lumberjacker,  a od tego roku także współzałożyciel  firmy  doradztwa strategicznego Good Company. Wykształcenie: Uniwersytet Warszawski Wydział Pedagogiczny oraz SWPS Studia Podyplomowe: Praktyczna Psychologia Społeczna. Najważniejsze osiągnięcia zawodowe: mBank EFFIE 2001, ICI DULUX EFFIE 2003, GE Money Bank GEPARD EFFIE 2005, Bayer ASPIRIN EFFIE 2007, Wioski Dziecięce SOS EFFIE 2008. Wykładowczyni i szefowa Rady Programowej Szkoły Strategii Marki,  Członek Komitetu EFFIE i Klubu Strategów SAR, członek zarządu  Rady Reklamy.

Prelegent przeprowadzi: